Politica de retur
Reclamații și returnarea bunurilor
Cel mai important lucru pentru noi este satisfacția dumneavoastră. Prin urmare, dreptul de retur este de 14 de zile. In cazul în care întâmpinați dificultăți in legătura cu produsul sau cu livrarea, pur și simplu ne contactați la adresa de email: contact@gobuy.ro, iar noi vom fi bucuroși să vă ajutăm să rezolvăm problema dumneavoastră.
Important! Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 48 de ore de la livrarea acestora, la adresa de e-mail contact@gobuy.ro atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat.
PROCEDURA ÎN CAZUL RETURNĂRII BUNURILOR
Va rugam sa ne oferiti prin email catre contact@gobuy.ro urmatoarele detalii:
Nume complet, numar de telefon, IBAN, Nume titular de cont.
De asemenea, pachetul de retur trebuie trimis de catre dvs. la adresa de retur cu ramburs 0 (Nu acceptam primirea coletelor trimise cu ramburs.):
NUME CONTACT : Gobuy.ro, Strada Nicolae Balcescu 41A, Câmpina, Jud Prahova, Ramburs 0 (plata transportului fiind suportata de dvs.), livrare la adresa prin curierat cu livrare la usa.
Odata trimis, va rugam sa ne oferiti numarul de urmarire primit de la curier impreuna cu numele firmei de curierat.
Returnarea contravalorii pretului de achizitie a produsului se va face dupa receptionarea acestuia si verificarea produselor, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 si 3, in termen de 14 zile prin una dintre urmatoarele optiuni:
• virament bancar in contul bancar comunicat de catre cumparator prin email
• refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul).
Cheltuielile pentru returnare, respectiv costul expedierii produselor retururnate este suportat in totalitate de catre client.
De asemenea, returul trebuie facut in maximum 14 zile de la primirea pachetului, iar produsele trebuie trimise in starea in care au fost livrate produsele. Motive care pot diminua valoarea produselor: deterioarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face); deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original; utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.
PROCEDURA DE DEPUNERE A CERERII PENTRU RETUR
Există o problemă cu comanda dumneavoastră?
Procedura de reclamație nu este complicată sau de lungă durată. Este suficient să ne trimiteți imediat un e-mail la contact@gobuy.ro cu urmatoarele date:
Nume complet, Numar de telefon, IBAN, Nume titular de cont.